June 20, 2013

Photo diary - week 5 (10-16.06.2023)

Hello, inca o data.
In ultima postare cu rezumatul saptamanii, va spuneam ca abia astept sa va dau o veste...ei bine, unele din voi ati aflat deja...mi-am gasit un job! :) yeeey! Da...in ultima saptamana, de luni pana joi am fost la interviuri peste interviuri (pentru acelasi job) si cursuri, iar vineri am avut un examen si un ultim interviu...si am aflat ca am trecut! Sunt foarte fericita pentru ca m-am saturat sa stau acasa, chiar daca e bine sa nu ai mari griji :)

Hello, again.
In the last post about my week, I told you that I can't wait to give you a good news...well, as some of you already know....I got a job! :) yeeeey! Yes...this last week, from Monday until Thursday I've been on many interviews (for the same position) and classes, and Friday I had an exam and a last interview, then I found out that I passed! You can`t imagine how happy I am because I'm fed up with staying home, even though it's nice not having to many things to worry about :) 


Tinand cont ca dupa-masa era destul de cald, am profitat de soare si am facut plaja, impreuna cu Tomita, motanul casei / Considering that in the afternoons it was pretty hot, I took advantage of the sun and got a little tan, spending time with Tomita, the cat



Peek-a-boo, I can see you!

oh, saracul de el, rupt de oboseala / oh, poor cat, so tired

dupa o saptamana, a gasit si acvariul cu pesti / after a week, he found the fishes 
Duminica, mi-am facut de cap: plaja, oje, plaja, iar oje... / Sunday, I went crazy: tanning, nail polishes, tanning, nail polishes again...
Am gasit guma preferata a copilariei mele: Hubba Bubba / I found the bubble gum that reminds me of my childhood: Hubba Bubba

Stiu ca mi-e sarita culoarea de pe unghia mica, dar sper ca oja Jolly Jewels o sa va atraga atentia de acolo / I know I have a chipped nail, but I hope that the Jolly Jewels will attract you

peisajul asta ma calmeaza mereu / this view calms me every time



asta e Tomita, care vrea sa imi manance plicul de Ice Coffee / this is Tomita and he wants to eat my Ice Coffee

Acum ma pun sa imi fac unghiile pentru o noua postare.
Va pup si sa aveti un sfarsit de saptamana minunat si racoros!

I'm gonna start doing my nail now for a new post.
Kisses and have a great week end!

6 comments:

  1. cat e de frumos Tomita! :))))))))))))

    ReplyDelete
  2. Doamne, ce frumos e Tomita! Sa-ti traiasca. Zici ca s-a jucat cu labutele in faina :)) Pozele sunt superbe. Mi-ai facut pofta de guma hubba bubba. Ce baloane mari faceam cu ea... :)) Cea de mere verzi este preferata mea. Felicitari pt job!

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc pentru tot :) eu acum fac baloane cat capul meu cu guma :)

      Delete
  3. Vai cat de scump e Tomita, da-i un pupic pe mustati de la mine <3. Felicitari pentru job :*. Si nu in ultimul rand, oja GR e tare frumoasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o sa ii dau, dar stii care-i partea naspa?...ca aseara l-a "rapit" o matza si inca nu s-a intors acasa...si nu stiu daca el stie unde sa vina inapoi. si am auzit ca daca era un motan ala care l-a "rapit", nu mai are cine sa vina inapoi. si stau cu inima franta! :(

      Delete