April 4, 2013

New "friends" :)

Cine poate sa ghiceasca ce mi-am luat eu ieri?......astept......astept.....
Bine, va zic.... oje! :)
Mi-am luat 3 oje magnifice, un roz neon, un portocaliu spre rosu mai pastelat si un albastru deschis.
Va las cu swatch-urile lor!
Pe data viitoare!

Who can guess what I got yesterday?.....I`m waiting.....I`m waiting.....
Ok, I`ll tell you...nail polishes! :)
I got 3 amazing nail polishes, a neon pink, an orange-red pastel and a baby blue.
I`m gonna let you with the swatches!
`til next time!





Gorlden Rose 92

Golden Rose 94

Golden Rose 132





6 comments:

  1. Pe baza alba fiecare culoare arata superb! Sa le folosesti cu bucurie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. chiar ca arata mult mai bine pe baza alba. acum ma gandesc pe care sa o folosesc pentru manichiura de azi :)

      Delete
  2. Portocaliul acela arata superb! Sa le folosesti cu placere :*

    ReplyDelete
  3. multumesc frumos :) totusi,azi am ales sa port o oja pe care mi-am luat-o ieri, un negru mat :D

    ReplyDelete
  4. Toate arata superb peste baza alba, sa le folosesti cu placere :)
    Ti-am gasit blogul prin intermediul guest post-ului de la Rainbow in a jar, foarte frumoasa manichiura :)
    Si eu am un blog cu manichiuri daca ai vrea sa il vezi

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete