March 15, 2013

NOTD: Red`n`Cracked

Hello, voi! Cum va mai trece vremea? Mie imi trece cu multa zapada…dar asta nu ma deranjeaza foarte tare, pentru ca aleg sa nu o bag in seama. :)
Astazi a dat cheful de pictat pe unghii peste mine si mi-am facut un model mai complicat decat simpla aplicare a unui strat de oja pe unghie :))
Din pacate, nu am ales oja crackle potrivita, si nu se prea observa…dar nici asta nu e o problema pentru mine. Voi sti data viitoare ca nu e o combinatie chiar potrivita si nu o voi mai face :)  pam-pam!
DSCF1337 


DSCF1334
DSCF1340
Va urez o seara placuta si un week-end minunat!
Va pup!
Iulia

2 comments:

  1. Unghiile arata superb!!! :X Vreau si eu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. multumesc pentru compliment.abia astept sa vad mai mult nail art pe pagina ta! :)

      Delete