February 21, 2013

I love nail polish!


Hello, all!
Ce mai faceti...cum va merge?
Azi dimineata m-am trezit cu un chef nebun de...orice, pana la urma.
Mi-am rearanjat ojele, margelele, fardurile,cremele...am facut dezastru...dar apoi am adunat tot!
Aici e doar biroul, nu puteti vedea ce se intampla pe covor...



...dar ca sa va faceti o idee...take a peek :)
Ojele mele iubite au primit muuuuulta atentie azi :)
Le-am rearanjat pentru ca deja erau prea multe intr-un spatiu prea mic si mai erau cateva pe care nu le-am folosit si care se uscau deja...deci....curetenia de primavara intre oje a avut loc. 
Nu le-am numarat, deci nu stiu cate am si nici nu vreau sa stiu, pentru ca daca imi lipseste o oja-doua pana la un numar rotund...o sa fiu innebunita sa ajung la numarul respectiv...si nu mai vreau oje momentan....pana marti...cand...probabil o sa-mi iau vreo 2-3 culori noi....sau poate nu :)
Si ca sa nu luuuungeeeesc mult treaba cu dorinta mea de oje noi...care se va indeplini sau nu...depends on my mood :), o sa va arat cum am rearanjat frumusetile mele :)
Nude, alb, maro, negru+gri

Base coat,top coat,striping nail polish+crackle nail polish

only GLITTERS :)

galben,portocaliu,albastru+verde

roz+rosu

Rosu,visiniu+mov

Unelte 

sclipici pudra, tips-uri, pila electrica, stras-uri,diverse

asta am aruncat :)
De fapt, am pastrat a doua sticluta de la dreapta la stanga pentru ca vreau sa o spal si sa pun ulei de migdale in ea, sa il aplic mai usor pe cuticule cu buretele cu care aplicam solutia pt cresterea unghiilor de la AVON

Si chiar dupa o zi plina de ordine si curatenie...inca mai am energie...cred ca o sa imi pun  muzica si o sa dansez pana adorm...si stiti care e melodia care ma tenteaza?...The Black Eyed Peas-Let`s get it started 

Doecamdata nu va mai plictisesc...mai las subiecte si pe data viitoare!
Noapte buna.....
Let`s get it started.....na na na na....


No comments:

Post a Comment